انواع جوتسو (قسمت دوم)

ترجمه اختصاصی انیمه و مانگا

انواع جوتسو (قسمت دوم)

GERDU80
ترجمه اختصاصی انیمه و مانگا

انواع جوتسو (قسمت دوم)

 

ککی گنکای

ککی گنکای (به ژاپنی: 血継限界#، حد نسب یا ویژگی دودمانی) قابلیت‌هایی است که به صورت ژنتیکی در یک قبیله وجود دارد. بیشتر این نوع قبیله‌ها با تکیه بر قابلیت‌های ژنتیکی خود فن‌هایی را ابداع کرده‌اند که در جنگ‌ها از آن‌ها سود می‌برند، این فن‌ها غیرقابل کپی کردن یا یادگرفتن برای حریفان هستند. از این نوع قابلیت‌ها می‌توان به #شارینگان یا بیاکوگان اشاره کرد که هر دو فن‌های بینایی (به ژاپنی: 瞳術، وجوتسو) هستند.

 

فوینجوتسو
فوینجوتسو (به ژاپنی: 封印術، مهر کردن جوتسو) فنی ابداع شده به‌دست ریکودو دانای شش طریق است که چیزی را درون شخص یا شی بخصوصی مهر می‌کند. ابداع مهر کردن فن‌های جدید مهر کردن به‌دست قبیلهٔ اوزوماکی (شاخه‌ای از قبیلهٔ #سنجو که از نوادگان آشورا (پسر دوم هاگورومو اتسوتسوکی) بودند) ادامه پیدا کرد.

سنجوتسو
سنجوتسو (به ژاپنی: 仙術، تکنیک‌های سیج) اشاره به زمینه‌ای تخصصی از تکنیک‌ها است که به اجراکننده اجازه می‌دهد به‌کمک حواس خود به جمع‌آوری انرژی‌های طبیعی در اطراف خود ب‍پردازد. اجراکننده فن می‌تواند با جمع‌کردن انرژی_طبیعت در درون خود و ترکیب آن با چاکرا، یک بعد جدید قدرت به چاکرای سیج شده بیفزاید که منجر به ایجاد چاکرای سنجوتسو می‌شود و این چاکرا به هیچ عنوان قابل مشاهده نیست مگر کسی که سنجوتسو تمرین کرده باشد. این چاکرای جدید اجراکننده را قادر می‌سازد تا به یک وضعیت جدیدی به نام حالت ساگا یاحالت بصیرت برود که پس از آن نیروی او در اجرای نینجوتسو، گنجوتسو و تایجوتسو به شدت افزایش می‌یابد.

کینجوتسو
کینجوتسو (به ژاپنی: 禁術، فن‌های_ممنوع) به فن‌هایی گفته می‌شود که استفاده و آموزش آن‌ها ممنوع شده‌است. کینجوتسو به‌طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شود: تکنیک‌هایی که به خود اجراکننده نیز صدمه وارد کند، تکنیک‌هایی که قوانین طبیعت را نقض می‌کند (مانند احضار_مردگان با قربانی کردن انسانی دیگر) و تکنیک‌های مشخصی که باعث خسارات شدیدی مانند نابودی یک روستا به همراه تمام ساکنین آن شود. از امثال کینجوتسو می‌توان به فن کاگه_بونشین (به ژاپنی: 影分، بدل‌های سایه‌ای)، ادو تنسه (به ژاپنی: 穢土転生، تناسخ دنیای ناپاک) (زنده‌سازی مردگان) که هر دو از ابداعات توبیراما سنجو (هوکاگهٔ دوم) هستند اشاره کرد.

 

قسمت 129 انیمه بوروتو روز یکشنبه 1398/7/28

با ما همراه باشید.

aparat.com/gerdu80
t.me/GERDU80

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جوتسوها و تکنیکها
برچسب‌ها: ناروتوبوروتوگردو80borutonarutoanimemangaانیمهمانگا

تاريخ : جمعه 26 مهر 1398 | 1:43 | نویسنده : GERDU80 |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.